Księga Marki Politechniki Warszawskiej
Jest to przewodnik, dotyczący komunikacji Marki Politechniki Warszawskiej. Dokument, który porządkuje elementy składające się na wizerunek naszej Uczelni i wskazuje sposób, w jaki należy go komunikować. Jest on częścią szerszego opracowania, opartego na Strategii Rozwoju Politechniki Warszawskiej do 2020 roku, które to zawierać będzie zarówno zespół polityk komunikacyjnych, dotyczących komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej.
Księga Marki Politechniki Warszawskiej składa się z rozdziałów opisujących:
- Wizję Politechniki Warszawskiej.
- Wartości Politechniki Warszawskiej.
- Interesariuszy Politechniki Warszawskiej.
- Insight konsumencki.
- Wyróżnik (USP) Politechniki Warszawskiej.
- Kluczowe przesłania Politechniki Warszawskiej.
- Schemat komunikacyjny (Message House).
- Charakter i osobowość Politechniki Warszawskiej.
- Archetyp Marki Politechniki Warszawskiej.
- Markę Politechniki Warszawskiej w modelu Brand Key.
Dzięki wytycznym Księgi Marki Politechniki Warszawskiej unikniemy mówienia różnymi głosami i rozmywania wizerunku Uczelni. Księga ułatwia utrzymanie spójności komunikatów - wspólnego budowania obrazu Politechniki Warszawskiej.