Poprowadziliśmy webinar dla studentów

Grafika podsumowująca webinar

fot. Rada Kół Naukowych

Jak wypromować projekt swojego koła naukowego? O czym pamiętać, prowadząc social media? Dlaczego warto zaprzyjaźnić się z kalendarzem? Co łączy ekologię i kosmos? Na te i wiele innych pytań odpowiadaliśmy podczas webinaru dla studentów PW pt. "Jak promować i nie zwariować". Warsztaty odbyły się 17 października na platformie MS Teams. 

Webinar był połączeniem teorii i praktyki. Dla uczestników przygotowaliśmy informacje, rady, wskazówki. Opowiadaliśmy o różnych promocyjnych narzędziach: od stron internetowych, przez social media i udział w wydarzeniach, po kontakty z dziennikarzami. Podpowiadaliśmy, jak wykorzystać promocyjny potencjał i jak unikać błędów. Dzieliliśmy się także swoimi doświadczeniami i pokazywaliśmy przykłady akcji promocyjnych z innych uczelni, firm i instytucji. Niezwykle ważnym punktem warsztatów były zadania do wykonania dla studentów. Była to okazja, by stawić czoła różnym promocyjnym wyzwaniom i uruchomić kreatywność. 

Warsztaty odbyły się w ramach wydarzeń towarzyszących Targom Kół Naukowych i Organizacji Studenckich KONIK 2020. Do poprowadzenia webinaru zaprosili nas przedstawiciele Rady Kół Naukowych.