Kreowanie własnej marki w ramach Babskich Spotkań

fot. BPI

O tym jakie elementy są istotne w procesie kreowania własnej marki, na co należy zwrócić uwagę oraz jak promować się w mediach społecznościowych opowiadały specjalistki z międzynarodowej firmy IBM - Iwona Sasal i Beata Markowska, w ramach wydarzenia z cyklu Babskie Spotkania na PW.

Jak powinien wyglądać profil na LinkedIn aby był atrakcyjny dla pracodawcy? Na co zwraca uwagę rekruter poszukując informacji o potencjalnym pracowniku w sieci? Jakie informacje należy uwydatnić, a jakie ukryć, aby zwiększyć swoje szanse na sukces?  Na te wszystkie pytania można było uzyskać odpowiedzi podczas spotkania zatytułowanego „Kreowanie własnej marki”, które odbyło się 8 listopada 2017 r. w Gmachu Głównym.

Uczestnicy dowiedzieli  się również  m.in  jak wykorzystać swój potencjał, aby osiągnąć wymarzony cel oraz jak ważna jest jasna komunikacja z otoczeniem. Prelegentki przekazały również uczestnikom szereg praktycznych wskazówek, podkreślając, że nie należy obawiać się mówienia o swojej wyjątkowości i warto podkreślać swoje mocne strony. Do tego niezbędne jest precyzyjne zdefiniowanie swoich odbiorców, swojej unikalności, budowa własnej obecności w Internecie, czy budowa sieci ważnych kontaktów.

Prowadzące podkreśliły wagę prostoty przekazu przywołując kreacje znanych marek.

Było to już drugie w tym roku akademickim spotkanie z serii Babskie Spotkania na PW. W spotkaniu z elementami warsztatu uczestniczyło około 30 osób.

Więcej informacji o projekcie jak i kolejnych warsztatach znaleźć można na stronie www.pw.edu.pl/babskiespotkania